SIMPLE PLAN!

Wednesday, September 17, 2008


Okay, so I'm not the biggest Simple Plan fan, although I do recall the days when the girls and I were crazy over punk bands back when it was big (we hailed Simple Plan and Good Charlotte then) so getting free tickets to their concert was pretty dang sweet!

BUT GETTING TO MEET THE PERSONALLY WAS EVEN SWEETER ;)

Simple Plan Concert (3rd September, 2008)

Image Hosted by ImageShack.us
Carson's Mom got us the free VIP passes, yay! And with it, we got some goodies.

Image Hosted by ImageShack.us
Picture for autographs, Simple Plan CD and a Simple Plan T-Shirt (which I am now wearing to sleep, heh).

Image Hosted by ImageShack.us
Freeeeee foooood at the VIP lounge!

Image Hosted by ImageShack.us
Nyam, nyam.


And Simple Plan arrives (while I was stuffing my face full with food... not the most attractive sight).

Image Hosted by ImageShack.us
That's Chuck, the drummer... and Pierre trying to fit in, LOL.

Image Hosted by ImageShack.us
With Pierre, the lead vocalist.

Image Hosted by ImageShack.us
And Jeff, the lead guitarist.

Image Hosted by ImageShack.us
Jeff & Carson.

Image Hosted by ImageShack.us
With Sebastien, the rhythmic guitarist and vocalist.

Image Hosted by ImageShack.us
With David, the bassist and vocalist.

Image Hosted by ImageShack.us
Cars & David. Apparently the girls always gush over David. He seems to be the popular one among the group.

Image Hosted by ImageShack.us
Group picture!

Image Hosted by ImageShack.us
Autographs!

I may have a mini crush on Pierre... being taller than all of them except him may have played some sort of role in it.... well, he was the most talkative of the bunch so it was really easy to chat with him.

But they really are a nice bunch!

And they love Malaysian food ;) They've been there many times (but never performed).

One of the few things I can still be proud of.

Image Hosted by ImageShack.us
From the VIP's seats. Problem with Rock/Punk concert when they have an open floor, VIP seatings are kinda crappy. But who cares when you've met the band already?

Image Hosted by ImageShack.us


Picture montage:

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

And that's that!

:)

6 Comments:

Anonymous Anonymous says..

hoa they are short hehew

yeee

Thursday, September 18, 2008  
Anonymous Anonymous says..

lurve ur pinafore..where u got it?

Thursday, September 18, 2008  
Anonymous Sin Yee says..

OMG IS SIMPLE PLAN!!! XDXDXD
jealous that you can meet with them personally...and the autobiograph~~~~ AHHHHHHHH!!!!!

Friday, September 19, 2008  
Anonymous Anonymous says..

with all due respect, i'm sorry to tell you but simple plan DID perform in M'sia during the 2005 tour.

heh so they did perform

Friday, September 19, 2008  
Anonymous Anonymous says..

yea they did perform in msia and i went for their show too =)

twice in fact. one in zouk the year before.

Saturday, September 20, 2008  
Blogger Miss Wishful says..

anonymous: oh, i got it from here actually.

sin yee: haha, yeah. it was pretty exciting.

anonymous: weird, they told me they went to msia many times but didn't perform. oh, well. they probably performed so many places that they forgot!

Saturday, September 20, 2008  

Post a Comment

<< Home

 

 

 

 

 



Name: Miss Wishful
Location: Vancouver, British Columbia

"Memories are a way of holding on to the things you love, the things you are, and the things you never want to lose."







Previously

Clickety-Click!
______________________

Mail Me!
______________________



Daily Hits

______________________




______________________

eXTReMe Tracker
______________________

Blog Layout partially by